Som un grup de famílies encarregades d’organitzar i de fer el seguiment de les activitats extraescolars i els casals (d’estiu i de Nadal, en cas que se’n facin), d’oferir totes les activitats possibles segons demanda i fer el seguiment de les mateixes fora de l’horari escolar, promovent que segueixin i complementin el projecte educatiu de l’escola.

L’organització de les activitats corre a càrrec del MEV, l’empresa que gestiona el menjador. Ens reunim amb ells per tal de que s’ofereixin les activitats que volem i que es duguin a terme amb les característiques que demanem.

Aquest curs les extraescolars que han sortit són les següents:

(Inscripcions tancades)

·Anglès (Infantil) Dilluns de 16:230 a 17:30: 20 € al mes.
·Minixef (primària): Dijous de 16:30 a 18:00: 27€ al mes.

L’AFA té una Comissió d’EXTRAESCOLARS I CASALS que vetlla per donar un servei de qualitat, restem a la vostra disposició per aportacions, col·laboracions o suggeriments. Les famílies us hi podeu sumar i posar en contacte a través del correu electrònic: ampajosepgras@gmail.com