Som famílies voluntàries encarregades de redactar continguts i mantenir el feedback comunicatiu de l’AFA amb les famílies i l’escola.

Volem fomentar la comunicació de la comunitat educativa, posant en valor el paper generatiu de l’associació i fomentant la implicació de les famílies.

Fem de pont amb la resta de comissions de l’AFA.

Donem ressò a les notícies de l’AFA i les activitats que genera.
Generem espais per a l’opinió. Posant esforç en l’accessibilitat i la transparència.

Els projectes de la comissió per al curs actual son:

• Creació i posada en marxa del web de l’AFA.
  • Difusió de les xerrades de l’escola de famílies i resum dels continguts.
  • Elaboració de materials de difusió.

Vols formar-hi part?
Comuniquem-nos!

L’AFA té una Comissió de COMUNICACIÓ que vetlla per donar un servei de qualitat, restem a la vostra disposició per aportacions, col·laboracions o suggeriments. Les famílies us hi podeu posar en contacte a través del correu electrònic: ampajosepgras@gmail.com o afegir-vos al grup de Whatsapp i colaborar activament clicant el botó de sota mitjançant el telèfon en el cas que disposeu de l’app instalada..