Som famílies encarregades de promoure activitats de sensibilització per a la coeducació i la igualtat de gènere entre l’alumnat, el professorat i les famílies.

Realitzem una anàlisi en clau de gènere de tots els àmbits de l’escola per tal d’identificar possibles transmissors de desigualtat, amb l’objectiu de progressar cap a un model d’escola 100% inclusiu i igualitari.

Les activitats previstes son:

• 6N  (lectura del llibre La bicicleta de Lola, enfocat a la prevenció de les violències sexuals en la infantesa i l’adolescència).
  • 19N ( Espectacle de titelles)

L’AFA té una Comissió de GÈNERE que vetlla per un model d’escola inclusiu i igualitari. Restem a la vostra disposició per aportacions, col·laboracions o suggeriments. Les famílies us hi podeu posar en contacte a través del correu electrònic: ampajosepgras@gmail.com o afegir-vos al grup de Whatsapp i colaborar activament clicant el botó de sota mitjançant el telèfon en el cas que disposeu de l’app instalada..