El servei de menjador és un dels serveis cabdals del nostre centre. És un espai gestionat per l’Associació de Famílies d’Alumnes i està pensat perquè les famílies que ho necessitin puguin deixar als infants a dinar en l’horari de descans lectiu del migdia.

EQUIP DEL MENJADOR

A través de l’entitat de lleure MEV es gestiona el personal que fa el monitoratge. L’elaboració i el proveïment dels menús va a càrrec de l’empresa GUMEN.

Des de l’any 2016 participem al projecte Recooperem, iniciativa social i mediambiental del Consell Comarcal i el Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Occidental que posa eines per evitar el malbaratament alimentari.

I som dins del Programa de revisió de menús escolars (PReME) de l’Agència de Salut Pública de Catalunya per tal que un organisme extern valori la idoneïtat de l’alimentació que oferim des del Menjador escolar.

Al següent enllaç podeu veure l’últim INFORME DE VALORACIÓ DE LA PROGRAMACIÓ DE MENÚS de la nostra escola.

Les famílies gestionen el servei de menjador mitjançant l’APLICACIÓ o la web de TPVEscola, apartat MENJADOR.

Si es tracta d’usuari esporàdic el funcionament és en base a tiquets, si és fix s’ha de complimentar un formulari amb els dies fixes. Per qualsevol fet puntual o aclariment el correu electrònic és josepgras@mev.cat i el telèfon de contacte el 649 30 27 46.

Es podrà validar o anul·lar el dia de menjador fins a les 9:20h del mateix dia del servei mitjançant TPVEscola.

Els pagaments s’efectuen a través d’un enllaç que arriba per correu electrònic a la família i es fan mitjançant una targeta bancaria, que prèviament s’haurà registrat a l’App o web de MEV.

En cas de ser usuari esporàdic, les anul·lacions realitzades per la família, abans de les 9:20h del mateix dia, implicarà retorn complet dels dies desmarcats.

En cas de ser usuari fix, les anul·lacions realitzades per la família, abans de les 9:20h del mateix dia, implicarà retorn del 50% de l’import, compensat el mes següent de la falta.

Les famílies amb rebuts impagats no podran fer ús dels serveis que gestiona l’AFA (extraescolars, menjador, etc.).

L’AFA té una Comissió de menjador que vetlla per donar un servei de qualitat, restem a la vostra disposició per aportacions, col·laboracions o suggeriments. Les famílies us hi podeu posar en contacte a través del correu electrònic: ampajosepgras@gmail.com