L’AFA és el principal interlocutor entre l’escola i les famílies. El seu objectiu fonamental és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament a l’escola a través del diàleg i la col·laboració entre els diversos sectors de la comunitat educativa.

Implica que pots participar activament de les decisions de l’AFA, així com a les activitats que s’organitzen a l’escola i que es convida l’AFA a participar.

Sí, però llavors no seràs membre de l’Associació de Famílies. Per aquesta raó no podràs ser present als espais de participació per a mares i pares, ni a les assemblees, i per tant no tindràs poder de decisió sobre els serveis que contractis.

També has de tenir en compte que si les famílies no paguessin la quota de soci, l’estructura de l’AFA no seria possible i tothom hi sortiria perdent.

Finalment, cal recordar que totes les persones de l’AFA fan una tasca voluntària i gratuïta, tant a la Junta com a les Comissions, per tal que les coses funcionin, com els serveis de menjador, extraescolars, etc. que fan ús els nostres fills.

Sí, s’adapten a diferents tipus d’intoleràncies, al·lèrgies i aspectes culturals.

És un servei de càtering de cuina calenta que ofereix una dieta equilibrada, amb productes frescos i de proximitat.

Mitjançant l’aplicació TPV escola i omplint un formulari per fill/a i servei. És a dir, s’haurien d’omplir 2 formularis

Enllaç per inscriure’s al TPV: https://mev.tpvescola.com/Pre-Formulari.aspx

El pagament es gestiona directament des de l’App TPV escola.

A la nostra pàgina de SERVEI DE MENJADOR hi trobaràs més detalls

Recordem que tota gestió d’apuntar l’alumne per dies concrets o regulars, i els pagaments, s’han de gestionar per l’app TPV escola. Tot i així, per confirmació o dubtes també et pots adreçar via Whatsapp al Tf: 649 30 27 46.

Horari per trucar: De 9h a 9:30h i de dilluns i dijous de 16:30 a 18:00h.

La persona que t’atendrà a primera hora serà la responsable d’Acollida i a la tarda, el coordinador de menjador i extraescolars.

Els canals habituals de difusió són principalment, el Tellfy on es comunica la informació rellevant; Instagram, on es notifiquen els menús del menjador i activitats, i la web de l’AFA.

A l’AFA es pot col·laborar de moltes formes i en diferents graus d’implicació. Si ets família interessada a formar part de l’AFA, seràs molt benvinguda i necessària. Pots enviar un e-mail a ampajosepgras@gmail.com o visitar les diferents comissions i afegir-t’hi directament.